Najlepsze sposoby na budowanie swojej marki i współpracę z influenceramiJeśli to czytasz, prawdopodobnie słyszałeś o influencer marketingu. Marki duże i małe zaczęły współpracować z gwiazdami Instagrama i vlogerami YouTube, aby promować swoje produkty. Kluczem do udanego partnerstwa jest autentyczność - Twoi odbiorcy przejrzą fałszywe partnerstwo. Na szczęście istnieje wiele sposobów na budowanie swojej marki przy jednoczesnej współpracy z influencerami. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy szukasz nowego podejścia, te wskazówki pomogą Ci poprawić relacje z influencerami. Zaczynajmy!

Wyjdź poza treści sponsorowane

Posty sponsorowane to świetny sposób na rozpoczęcie, ale możesz wyjść poza nie, aby budować relacje z influencerami. Być może już organizujesz podcast lub webinar, ale czy myślałeś o tym, aby zaprosić influencera do współpracy? Albo zaprosić influencera do udziału w wydarzeniu lub odwiedzenia Twojego biura? Tego typu wydarzenia mogą stanowić świetną pożywkę dla influencerów do tworzenia treści o Twojej marce. Możesz również zaoferować gościnny wpis na blogu influencera lub gościć go w swoim podcaście, jeśli taki posiadasz.

Wykorzystaj co-branded merchandising

Co-branded merchandise to świetny sposób, aby dodać wartość do swojej współpracy, jednocześnie napędzając sprzedaż i zwiększając swoją bazę fanów. Kiedy współpracujesz z influencerem, aby stworzyć produkt, masz możliwość dodania swojego logo lub nazwy marki do opakowania. Może to być świetny sposób na budowanie swojej marki przy jednoczesnym dodaniu wartości do partnerstwa. Co-branded merchandising działa również świetnie, gdy gościsz influencera na swoim wydarzeniu lub w swoim biurze. Możesz dodać ich nazwisko do butelek na wodę, notesów lub innych przedmiotów promocyjnych. Na przykład, marka podróżnicza może współtworzyć markę bagażu z influencerem, który często podróżuje za granicę. Dodanie ich nazwiska do toreb przyniosłoby korzyści influencerowi i pomogło marce dotrzeć do nowej publiczności.